Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Πάρε το χέρι μου ...και ΠΑΜΕ!!!

Πάμε!!! ...Μαζί;; Ναι, μαζί!!!
Έχεις σκεφτεί πόσα πολλά μπορούμε να κάνουμε μαζί;;
Έχεις φανταστεί πόσο δυνατά θα είναι αυτά, που, όταν είσαι μόνος σου φαντάζουν αδύνατα;;
- Εγώ ναι! Το 'χω νιώσει! Είμαι σίγουρη!
Κάποιος σε χρειάζεται;; Κάποιος δεν μπορεί να τα καταφέρει μόνος του!
Ξέρεις πόσο όμορφο είναι να δίνεις βοήθεια;; Ξέρεις πόσο όμορφο είναι να μοιράζεις χαρά;;
- Εγώ ναι! Είναι το ανώτερο των συναισθημάτων!

Μάλλον θα έχεις σκεφτεί το πως θέλεις να ζεις στη ζωή σου!
Τι είδους άνθρωπος θέλεις να είσαι λοιπόν;;.........................Σκέφτηκες;
Σε ποια θέση στη ζωή σου θα ήθελες να βάλεις την "προσφορά" στον άλλον άνθρωπο... τον κοντινό σου... τον μακρινό σου;; Τον ανύμπορο; Τον 'λιγότερο τυχερό' από σένα; Τον στενοχωρεμένο; Τον προβληματισμένο; Τον μπερδεμένο;
Σε ποια θέση θα ήθελες να βάλεις στην ζωή σου την "προσφορά" στο περιβάλλον σου... το κοντινό σου... το μακρινό σου;; Τη γειτονιά σου; Τη χώρα σου; Τη φύση; Τη γη;

Το έχω φιλοσοφήσει! Είναι ήδη τοποθετημένοι αυτοί οι στόχοι στην υψηλότερη θέση στη ζωή μου!
Το έχω νιώσει! Είναι η μεγαλύτερη χαρά που μπορείς να νιώσεις σαν άνθρωπος!
Το ζω! Είναι η μεγαλύτερη πληρότητα στην ψυχή σου, στη συνείδησή σου!

Αλήθεια! Για σκέψου! Ειδικά στη συγκεκριμένη εποχή που διανύουμε και στην κατάσταση του κόσμου μέσα στον οποίο -εμείς τώρα- ζούμε... δεν αισθάνεσαι την πλήρη απελπισία; Δεν αισθάνεσαι απόγνωση; Πόσες φορές έχεις δει το αδιέξοδο του κόσμου αυτού; -Εγώ, πολλές!!
Το ξανασκέφτομαι όμως! ...Και τότε, με πλήρη σιγουριά και συναίσθηση, βρίσκω λύση!
Θα δώσει ο ένας το χέρι του στον άλλο!!
...Αυτό θα πει ελπίδα! Αυτο θα πει αλήθεια!
Και τότε νιώθω ξανά αισιόδοξη! Όλα πλέον είναι δυνατά! Αυτός είναι ο κόσμος μας! Μην τον αφήνουμε να μας ξεγελάει! Ας τον ζήσουμε αληθινά!!

Και ναι... Είμαι σίγουρη πως, ό,τι κι αν μου τύχει στη ζωή μου... θα βρίσκω πάντα τον χρόνο και τον τρόπο να δίνω όση μπορώ από την διαθεσιμότητα μου, όση μπορώ από την προσφορά μου! Γιατί έτσι θα νίωθω πάντα ευτυχισμένη!!

Δώσε αγάπη, θα πάρεις αγάπη! Δώσε αντίκτυπο, θα πάρεις αντίκτυπο! Δώσε ενδιαφέρον, θα πάρεις ενδιαφέρον! Και όλα αυτά τα παίρνεις διπλάσια! Μπαίνουν σε μία απερίγραπτα ξεχωριστή θέση στην ψυχή σου και την ανεβάζουν χίλια επίπεδα!! Εξαφανίζουν κάθε της κενό!
Και εσυ μετατρέπεσαι σε έναν άνθρωπο πιο δυνατό, πιο χρήσιμο, πιο ζωντανό, πιο όμορφο!!
Αυτή είναι η 'μαγκιά' της ζωής φίλε μου! ;)


Μαριαρίνα


Αν σας άρεσε το άρθρο αφήστε μας τη γνώμη σας με ένα comment.

2 σχόλια:

  1. Και εγώ θα έλεγα ταυτόχρονα και η ομορφιά στην ζωή. Αυτό το άρθρο μου θύμισε ξανά πόσο σημαντικό είναι να βοηθάς χωρίς να περιμένεις ανταμοιβή, το καλό είναι πως θα έρθει και θα έρθει και σε μεγάλο βαθμό.΄
    Ευχαριστούμε για αυτό το ωραίο άρθρο Μαριαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσες φορές κάποιος άνθρωπος ως τώρα σας "έδωσε το χέρι του", σας βοήθησε δηλαδή πραγματικά σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζατε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή