Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

" ΌΝΕΙΡΑ......... "

Κάποτε είχα κάνει κάποια όνειρα!
Απ’ ότι θυμάμαι ήταν μεγάλα. Απ’ ότι θυμάμαι ήταν δυνατά.
……Όλος ο κόσμος ήταν δικός μου και ήταν ο πιο όμορφος!

Μεγάλωνα …και έλεγα:
Να! Φτάνει η στιγμή.. Θα πραγματοποιήσω ένα-ένα!
….Ο δρόμος είναι ανοιχτός! ...Και με περιμένει να αγγίξω τα όριά μου!
Μα… Πριν καλά-καλά το καταλάβω. Όλα άλλαξαν!
Άρχισαν σιγά-σιγά να μοιάζουν πιο δύσκολα.
Όχι τόσο εφικτά για σένα. Όχι τόσο κατάλληλα για μένα.

Κρίμα! Απέτυχαν τα σχέδια μερικών για την τύχη των πολλών.
Και εσύ τώρα πρέπει να βοηθήσεις να σωθούμε όλοι!
Στην αρχή δειλά... μετά με θράσος…
αυτοί οι ‘μερικοί’ λες και αποφάσισαν να βάλουν μέτρο στη ζωή μας..
Έτσι εύκολα, έτσι απλά, έτσι κρυφά……….στη δική σου ζωή!

Τότε, όλοι γύρω αρχίζουν να σου λένε:
- Τα πράγματα άλλαξαν! Τίποτα δεν είναι όπως παλιά!
- Εσύ που πας; Που βαδίζεις; …Σταμάτα!!
Προσαρμόσου! Ακολούθησε! Συμβιβάσου! Ζήσε με μέτρο …τη δική σου ζωή!
Άλλαξε όνειρα! Άλλαξε δρόμο! Δεν ταιριάζουν πια στην εποχή …την δική σου εποχή!

Τότε, Έτσι εύκολα, έτσι απλά, έτσι κρυφά...
Κάθε όνειρο άρχισε να γκρεμίζεται, να θεωρείται πια ακατάλληλο.

Μα τελικά που πήγε …η δική μου ζωή;; Που βαδίζω; Τι να διαλέξω; …Μπερδεύτηκα!
Κάποιος άλλος μου λέει τι να κάνω. Κάποιος άλλος μου λέει –πόσο- θα ζήσω.
- Συγγνώμη! Λάθος!

Το ξέρω!
Αυτή είναι Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΟΧΗ
και θα έρθει Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΤΙΓΜΗ
............ να ξαναχτίσω έναν όμορφο κόσμο!

Α ΝΑΙ!
Τώρα θυμήθηκα!
.....................................ΑΥΤΟ ΕΙΧΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙ!!


Μαριαρίνα



Πόσο εύκολο είναι κάποιος να ονειρευτεί στη σημερινή κοινωνία ? Αξίζει ? Τι μας κρατάει πίσω ? Άφησε μας την απάντηση σας ως σχόλιο παρακάτω.

3 σχόλια:

  1. Στη ζωή είναι πολύ σημαντικό να έχεις όνειρα. Είναι αυτά που σε κατευθύνουν και σου δίνουν την δύναμη να συνεχίσεις. Ότι κι αν συμβεί, όποιος και να θέλει να ελεγξει την ζωή μας, ΚΑΝΕΙΣ μα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί και δεν θα τον αφήσουμε να ελέγξει τα όνειρά μας. Σε ευχαριστούμε Μαριαρίνα για αυτό το πολύ όμορφο και σημαντικό άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο, όμως έχω να προσθέσω πως δεν είναι κακό να αλλάζεις όνειρα...
    Το θέμα είναι να είναι όνειρα και όχι συμβιβασμοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις απόλυτο δίκιο Κώστα μου! Πρέπει να προσαρμόζεσαι για το καλό σου πάντα ..αρκεί, όπως λες, να παραμένουν όνειρα για σένα! Για να σε ζήσεις την προσωπική σου Ιστορία!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή