Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

ALL YOU NEED IS….MORE


Your steps to become the center of your network

     Τις πιο ωραίες μου διακοπές τις έχω περάσει σε μια άσχημη παραλία στην Αμοργό, την πιο ανθρώπινη στιγμή μου την έχω ζήσει μεσάνυχτα στο Νέο Δελχί βλέποντας ένα παιδί να κοιμάται γυμνό στην μέση του δρόμου. 
     Νιώθω τυχερή που μπορώ και γράφω για τέτοιες αναμνήσεις στα 20 μου και τέτοιες στιγμές μου έρχεται στο μυαλό ο μπαμπάς μου (και την μαμά μου την αγαπώ πολύ και για αυτό την αναφέρω τώρα χωρίς να υπάρχει λόγος) που μου μιλάει πολλά βράδια για τις αναμνήσεις του και κάνει να φαίνονται τόσο λογικά λόγια σαν αυτά "ταξίδεψα πρώτη φορά στα 18 μου, πήγα στην Αθήνα".
Τι σε κάνει τελικά το επίκεντρο μίας παρέας? Φυσικά οι εμπειρίες σου, οι στιγμές που έχεις να μοιραστείς, η διαφορετικότητα σου αλλά και οι ομοιότητες με αυτούς που πριν λίγο θεωρούσες αγνώστους.
     Όταν είσαι αληθινός ο απέναντι σε νιώθει, άνοιξε τις παλάμες σου και μην σταυρώνεις τα χέρια σου όταν μιλάς με άλλους ανθρώπους, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να τους απομακρύνεις περισσότερο.
     Κοίτα τον άλλο στα μάτια, σταμάτα να κάνεις χαζά αστεία μόνο και μόνο για να τραβήξεις την προσοχή και ξεκίνα να κάνεις το μυαλό σου να σωπάσει όταν ο συνομιλητής σου είναι εκεί μόνο για σένα.
     Σταμάτα να έισαι ο Έλληνας που ξεκινάει την οποιαδήποτε συζήτηση με γκρίνια και μιζέρια και ξεκίνα να είσαι ο Έλληνας που ξεκινάει την συζήτηση με ένα σχόλιο για τον πραγματικά όμορφο καιρό που έχουμε στην χώρα μας.
Τι κάνουμε λοιπόν?
     Ζόυμε όσο περισσότερες μαγευτικές εμπειρίες μπορούμε, ψάχνουμε το ακροατήριο για να μοιραστούμε τις ιστορίες μας και αναζητάμε τον ομιλητή που θα μας εμπνεύσει, δίνουμε δεύτερη ευκαιρία στους ανθρώπους γύρω μας  και χαιρόμαστε για την ζωή που ζούμε!
Ποιός δεν αναζητάει έναν σύντροφο στη ζωη με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά? Πολλοί ίσως όχι, αλλά αυτούς αξίζει να ρωτήσουμε!

Αφιερωμένο στον αγαπημένο μου Dey!

article from "myWorld" Magazine / Powered by AIESEC Greece


Αν σας άρεσε το άρθρο αφήστε μας τη γνώμη σας με ένα comment.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου