Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Στροφές


Πόσοι θυμάστε την πρώτη μέρα στο σχολειό;

Πόσοι είχατε μέσα στο υποσυνείδητο σας μια διαδρομή χαραγμένη, που έλεγε Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο-Πανεπιστήμιο και μετά να βρεις καμία δουλεία;

Και πόσοι ακολουθήσαμε αυτή την πορεία;

Και πόσοι από όσους πήρατε αυτό το δρόμο τολμήσατε να φύγετε για να ακολουθήστε το μονοπάτι που εσείς, συγγνώμη, ΕΣΥ ήθελες;

Τους τελευταίους μήνες σκέφτομαι κατά πόσο πρέπει να συνεχίσω τις σπουδές μου. Ο λόγος που το σκέφτομαι είναι κατά πόσο θα μπορέσω να κάνω μια εργασία που θα με γεμίζει.

Θέλω να ανοίξω μια δικιά μου επιχείρηση, η οποία πιστεύω πως θα πιάσει!
Θέλω να βρω μια δουλειά που να μου δίνει την δυνατότητα να ταξιδεύω!
Θέλω να έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους!
Θέλω να έχω δική μου ραδιοφωνική εκπομπή!
Θέλω να ζήσω μοναδικές εμπειρίες!

Το θέμα είναι ότι ακόμα δεν έχω τολμήσει να πάρω τη στροφή προς την κατεύθυνση που θέλω. Και ξέρω πως όσο μένω στο «χαραγμένο» μονοπάτι δεν θα μπορέσω να ζήσω αυτά που θέλω. Και να έρθει μια στιγμή που να μπορώ να πω, πως «έζησα» τη ζωή μου.

Και αυτό επειδή είναι δύσκολο να στρίψεις 45,90 ή ακόμα και 180 μοίρες στη ζωή σου.

Το ερώτημα είναι: αν το θέλεις, μπορείς;

2 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι πως δεν πιέστηκα και ακολούθησα αυτό που ήθελα. Κάτι που μου πήρε αρκετό καιρό όμως για να το καταλάβω, είναι πως δεν είχα κάποιον να μου πει/προτείνει τις άλλες επιλογές που είχα μετά το λύκειο. Η στροφή είναι ίσως μια έννοια που μεταφράζει όλες μου τις σκέψεις, όλα μου τα όνειρα σε κάτι μεμπτό, σε κάτι υπαρκτό. Αυτό που κατάλαβα όμως τον τελευταίο καιρό είναι πως η ζωή είναι στο χέρι σου. Από σένα εξαρτάται ο δρόμος που θα διαλέξεις και οι αποφάσεις που θα πάρεις. Αρκεί να υπάρχει θέληση και πίστη στις δυνάμεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι εύκολο. Είναι κάτι που απαιτεί κουράγιο, προσπάθεια, πίστη και μεγάλη αφοσίωση σε αυτό που θες και αγαπάς. Να πας "κόντρα" στη διαδρομή που άλλοι χάραξαν για σένα. Το πρώτο καιρό θα είναι δύσκολα όμως κάθε μέρα που περνάει θα νιώθεις και πιο γεμάτος και όλο και περισσότερο ο εαυτός σου. Αν τολμήσεις μπορείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή